Copenspaghen si Manelenburg

22 Iun

Romania a luat+o, definitiv, intr-o directie gresita. Romania o ia la vale, mai ceva ca o buturuga mica. In schimb, buturuga mare, adica clasa politica – desi comparatia ar fi trebuit sa fie pe dos –  sta bine pe picioare. Stupid, chiar daca Romania trece printr-o criza acuta de lichiditati, locuri de munca si perspective de redresare economica, guvernantii nu au nicio problema de a-si vedea de viata lor, ca si cand nimic nu s-ar intampla. Videanu isi face casa de milioane…din economii, Berceanu toarna de la tribuna Parlamentului, intr-un limbaj smecheresc, mai ceva ca dupa dictare, avand la baza note informative, Boureanu o injura si o jigneste pe Firea, mai ceva ca la usa cortului, desi ascunde conturi nedeclarate in banci din strainatate, Blaga incearca si el sa faca ordine intr-o tara in care domneste haosul, Udrea isi schimba tinutele Louis Vuitton, in fiecare zi, Funeriu e depasit rau de situatia invatamantului, Cseke si-a adus toti ungurii in sanatate si cu asta a ramas – sistemul merge tot la fel, Dumitru de la Agricultura asteapta si el sa se opreasca ploaia si sa inceteze potopul, Vladescu de la Finante are in cap doar taxe si impozite noi, desi poporul nu mai are nici pielea pe el, iar, cu voia dvs, in continuare, premierul Boc sta pe varfuri, uitandu-se in zare dupa luminita de la capatul tunelului. Si, ca sa fiu si mai clar de atat, exact ca in piesa En atandant Godot!

Si la nivel de Timis, clasa politica isi vede, in continuare, de treburile zilnice. Constantin Ostaficiuc calatoreste, incercand sa ia lumina de la Bucuresti si Bruxelles. Iosif Dragulescu, traseist de meserie, e pe picior de plecare spre alt partid politic, ceea ce nu e nimic anormal. Gheorghe Ciobanu e tot mai absent si invizibil. Gheorghe David, sincer, nu stiu pe unde mai e, ca tare demult nu am mai auzit de el. Dugulescu jr. sper ca face bine. In fine, alegerile la PD-L Timis s-au incheiat si cel mai relaxat personaj a devenit Dan Popa, care, dupa marea impacare de pe strada Carei, a reintrat in cartile pentru secretar general. Si la PSD Timis, lucrurile s-au asezat. Bojin de la Ape a devenit presedintele filialei si acum se zbate sa acopere datoriile istorice ale inaintasilor: apa, curent, canal, telefoane, salarii etc. Craciunescu e tot la CJ Timis pe scaun de vicepresedinte, pozitie din care urmareste interesele judetului, drept pentru care apare frecvent in Jurnalul national, tocmai pentru ca paraste ziaristii, mai ceva ca la grupa mica. Parintele Sarbu a disparut, definitiv si irevocabil, din Timis dupa ce a fost ales, prin redistribuire, ca senator pe Colegiul IV, iar pupila domniei sale, Maria Barna a parasit barca PSD Timis, alergand in bratele independentiilor, iar de acolo… inapoi in absolut! Vicele Grindeanu e intr-o pauza prelungita de masa, in asteptarea mostenitorului, consilierul Toanca someaza ca nu mai sunt PUZ-uri si PUG-uri pe la Primariei. Si in final, toti consilierii locali sau judeteni, indiferent de partid, au intrat in…vacantaaaaaa!

Poate ca liberalul Robu e putin mai vizibil, asta datorita Alinei Sabau. Fara dubiu! In timp ce deputatul Horia Cristian e consecvent: guraliv, dar fara esenta! Evident, ramane intrebare: ce e de facut?

10 Răspunsuri to “Copenspaghen si Manelenburg”

  1. Lucian Iunie 22, 2010 la 11:38 am #

    ti-ai schimbat tema blogului… pare mai serios asa:)

  2. sopinel Iunie 22, 2010 la 12:59 pm #

    Era mai fun cum aveai blog-ul. Prea sec asa. Aiurea, naspa, cam nasol. Inainte avea personalitate, acum este ca o rezerva de spital; prea mult alb, niste stropi rosii ca de sange si in rest nimic. Schimba-ti consultantul informatic.

  3. TIBERIU KISS Iunie 22, 2010 la 1:41 pm #

    ASA am sa fac. Îl dau afara:)

  4. tayti paul albert Iunie 22, 2010 la 9:37 pm #

    e mai frumoasa culoarea….la blog,dar lipseste evreul ortodox
    foarte bun articolul,
    felicitari..

  5. tayti paul albert Iunie 22, 2010 la 9:41 pm #

    a….
    mi am dat seama..
    culoarea e de virgine (prea angelic )
    articolele tari si taioase….
    deci….atentie la roz…
    n buna..

  6. Lucian Iunie 23, 2010 la 10:43 am #

    Nu-mi place. prea plin, prea multe poze. fa ceva:)

  7. TIBERIU KISS Iunie 23, 2010 la 1:26 pm #

    Site underconstruction:)

  8. Lucian Iunie 24, 2010 la 7:41 am #

    Gata. Lasa-l asa ca-i bun. nu mai pune 4 catralioane de poze:)

  9. TIBERIU KISS Iunie 24, 2010 la 8:19 am #

    Yes, master:)

  10. Sibilla Iunie 27, 2010 la 3:56 pm #

    Băsescului: No offence mister president: închide ochii şi deschide larg hăhăind guriţa…
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/06/27/no-offence-mister-president-inchide-ochii-si-deschide-larg-hahaind-gurita/

    Aducere aminte, musai :

    * … cum e al nostru comandant suprem. Un Basescu care vorbeste despre Armata NATO, nu stie ce misiuni au baietii nostri acolo si nu a auzit pana acum ca 31 Aprilie nu exista in calendar. Mai mult avem un presedinte cu probleme mari. Summit-ul i-a iesit foarte bine si il laud pentru asta…. dar cum ramane cu suptul ca acum sunt mai multi licurici. O sa il cam doara falcile pentru ca trebuie sa presteze si in Vest si in Est. Oricum o face cu pasiune. E si obisnuit deja. Asa ca daca a mai aparut un mega licurici nici nu mai conteaza…. închide ochii şi deschide larg hăhăind guriţa.
    No offence mister president…don’t try AGAIN to destroy me ….this time i will call the russians and i will become also a big Lampyris noctiluca… *
    ( Mile )

    Noi … copiii unor oameni care nu sunt presedinti

    “Asta pute a facatura ordinara” am spus atunci in miez de noapte in Baghdad. Eram cu doi oameni pe care ii consideram prieteni si dezinteresati. Un ziarist si un om in uniforma. Au spus acelasi lucru ba chiar mi-au confirmat cu argumentele lor ca gandim la fel. Am vazut cu ochii nostri cel putin doi dintre noi ca povestea pe care se faceau spume in tara e mincinoasa. Nu o sa va zic care doi doar atat nu era decat un jurnalist intre cei doi. Una se abera in tara alta era concret la fata locului. Aveam dovezi. Unele au scapat si pe post dar orbiti de propriile fantezii oamenii momentului nu vedeau nimic in clar. A fost ce a fost. Nu mai vreau sa imi amintesc. A prins in Roamania. La Baghdad nu a prins si am spus-o. Am infruntat zmeul numit acum zeul si m-am tinut tare. Am pierdut imens. Am pierdut un om din cauza lui. Am pierdut o viata. Am ranit involuntar in jurul meu pe toti cei ce nu aveau pic de vina. Si asta numai pentru ca el s-a suparat si a scuipat cu foc. Mi-a fost frica atunci sa nu imi pierd si parintii si nu am spus-o pana acum. Nu am spus-o deloc doar pentru ca el sa nu imi afle punctele sensibile.
    Au trecut anii. Ranile s-au lins s-au cangrenizat poate chiar cele mai mici s-au si cicatrizat. Pe mine nu ma mai doare nimic. Eu sunt cel care a infruntat z(m)eul pentru prima data. Ii vad pe altii acum. Sunt raniti de aceeasi dihanie. Balaurul isi cere jertfa pentru a prospera.
    Ah cat de pervers poate sa fie un zmeo-zeu din asta. Plange si te musca. Rade si te arde. Se gudura si te inseala. Totul pentru a parea uman.
    Dar nu …EL TOTUSI ESTE ZMEU NU ZEU
    A plans de mila unui prieten si toata lumea a zis : asta DA OM!
    A plans de mila lui si a cauzei lui si toti au zis : II DAM VOTUL!
    Plange acum de mila fetitei neajutorate si sunt inca unii care spun : ARE DREPTATE!
    Cunosc doi din trei oameni….si mi-au cazut cu tronc. Sunt cei trei care au fost spulberati de napalmul ragait din senin de zmeu.
    Ei sunt oameni si arsurile ii dor. Nu sunt de fier deci au si sentimente. Gandul meu pleaca spre cel pe care nu il cunosc decat virtual. Un copil care trebuie sa vada cum tatal sau este perpelit pe rug doar pentru ca CE? ……… Oare acel “CE” are raspuns in mintea acelui copil? Oare el nu merita sa fie aparat mai dihai decat o fetiscana despre care stiam doar ca se fufaie si traieste cum acel copil poate nici nu are cum sa isi imagineze? Oare buzele ei nu costa mai mult decat manualele pe doi ani ale acelui copil? Oare masina cu care apare pe strazile capitalei si ale tarii nu este de 15 ori mai scumpa decat un Matiz? Oare copilul asta o sa inteleaga vreodata de ce e tatal lui mai presus decat tatal ei?….Eu cred ca DA!
    EU am inteles demult tot ce e legat de parintii mei. Sunt convins ca si baiatul cu nume de viteaz … sclipitor fiind … o sa dea clasa gramatical vorbind fetiscanei care e mai mare cu vreo 20 de ani ca el.
    Stiu ca parintii lui si ai mei o sa inteleaga si ca niciodata nu vor sa isi permita asemenea abuzuri. Dar cunoscand ambele situatii sunt convins ca nici nu au cum sa fie ticalosi cum a fost z(m)eul.
    MILE

Lasă un răspuns

