Ţara nimănui: sunteti penibili!

4 Iun

Sunt convins ca pentru multi dintre voi, viata nu este usoara. Multi dintre voi ati avut de suferit din cauza manevrelor si interventiilor politice. Tot mai multi dintre voi ati fost nevoiti sa inghititi in sec si sa plecati capul, cand ati executat, ca dupa dictare, tot soiul de comenzi venite dinspre posesorii de carnete de partid. E trist ca trebuie sa traiti cu aceste amintiri, zi de zi. E trist ca va e teama sa raspundeti la telefon, ca va e teama sa deschideti usa, nestiind cine e de partea cealalta a baricadei. E ingrozitor acest sentiment! Nu depinde decat de voi sa puneti punctul pe I si sa spuneti STOP. Depinde doar de voi sa nu mai intrati in jocuri politice, licitatii trucate, combinatii de doua luate cate trei, sa nu mai dati spagi ca sa puteti trai decent si cate si mai cate. Un lucru e cert: nu aveti nevoie de asa ceva, nu aveti nevoie de ei, ci ei au nevoie de voi!

Asa arata Romania mea! Asa arata romanii mei! S-ar putea sa nu fiti in asentimentul meu. Exista posibilitatea sa considerati ca toate cele expuse de mine sunt simple utopii, lucruri irealizabile sau, in cel mai fericit caz, greu de atins. Se poate! Si totusi, consider ca avem obligatia sa punem punct unor cutume nesanatoase, care au umplut conturile si vanitatile unora si care acum ne privesc de undeva de sus, tocmai din stratosfere. Pana la urma, totul depinde de NOI. Depinde de cum vrem sa traim in continuare, de cum vrem sa ne crestem copiii si nepotii, de cum vrem sa fim respectati. Mai cred ca respectul e ceea ce conteza cel mai mult. Respectul fata de sine!

Nu spune nimeni ca e usor sa iti refuzi o serie de privilegii, dar se poate face cu zambetul de buze. Tot ce va trebuie e putina credinta si determinare! Nu spune nimeni ca nu e greu sa inchizi o usa in nasul unui om, care ani de zile v-a dat voie sa traiti din banul public, dar pe care voi l-ati rasplatit cu varf si indesat, cu fiecare ocazie pe care ati avut-0. Asa ca nu a fost pomana, ci ati mancat din banii vostri, ati platit din banii vostri si ati riscat pe pielea voastra! Mai mult, nu crede nimeni ca lucrurile se vor schimba in Romania de pe o zi pe alta, dar de undeva trebuie sa inceapa totul. Cineva trebuie sa dea startul! Depinde doar de voi, care picior il puneti in prag: stangul sau dreptul. E tot ceea ce conteza! Si mai cred ca VOI puteti face toate astea!

Si acum am o serie de intrebari pentru voi: ce simtiti cand va uitati dimineata in oglinda? ce sentimente va incearca cand priviti in ochii copiilor vostri, stiind ce fel de oameni sunteti? cum puneti capul pe perina, in fiecare seara, inainte de culcare? cat credeti ca o mai duceti asa, in ritmul asta? cat credeti ca mai tine toata nebunia asta? chiar credeti ca o sa iesiti cu bine din acest labirint? chiar nu vedeti ca va infudati pe zi ce trece, tot mai mult, in mod iremediabil? chiar nu vreti sa vedeti ca altii scot castanele cu mana voastra din foc? chiar nu constientizati ca nu sunteti decat niste unelte si masini de facut bani pentru altii si o ultima intrebare…cum arata viitorul dumneavoastra si cat mai costa recuperarea respectului de sine? Asta chiar sunt curios sa stiu!

6 răspunsuri to “Ţara nimănui: sunteti penibili!”

  1. m Iunie 4, 2010 la 7:26 am #

    mi-a placut si-am vrut sa stii 🙂

  2. TIBERIU KISS Iunie 4, 2010 la 8:40 am #

    Multumesc. Sincer, mie nu mi-a făcut deloc plăcere sa scriu ASA ceva. Mă irita, pana si titlul. Dar asta e…

  3. eduardo Iunie 4, 2010 la 5:44 pm #

    BA tataie, parca parca imi vine sa ma decuplez de la supt sangele acestui dulce popor de prosti.
    Fara noi investitorii asa verosi cum suntem nu ar exista stat asa ca lasa-ne domnuleeee Kis cu patetismul tau ieftin. Daca nu am fi noi care sa aducem plusvaloare din care sa se hraneasca boborul cel turbat s-ar alege praful. Mai bine fa ceva si linisteste spiritele decat sa le agiti degeaba

  4. TIBERIU KISS Iunie 5, 2010 la 6:32 am #

    Bravo. Gandire tipica de…dinozaur de campie! Ramai pe loc!

  5. Carlos Iunie 7, 2010 la 5:30 am #

    Cine e boul asta de eduardo? Amicule, iesi in fata nu vorbi cu pseudonim, ca se supara Carlos si nu e bine…Nu e bine deloc!

  6. TIBERIU KISS Iunie 7, 2010 la 5:40 am #

    …conteaza mai putin cine e!

Lasă un răspuns

