Craciun Adamescu ameninta!

2 Mar

Craciun Adamescu, aceasta molusca vie a PSD Timis, inca in vibratie, ameninta. Pe la sedintele de la CJ Timis, pe la PSD Timis, prin birturi, pe la restaurante si pe unde mai apuca sau il duc pasii sai semidocti. Dupa ce a distrus PSD Timis si a otravit atmosfera in administratia judetului, Dr. Dividente, acest inventator a noii gramatici a limbii romane, continua sa incalce legea, crezandu-se un vataf, aflat la adapostul cashului, a miilor de hectare, a proprietatilor si masinilor domniei sale. Mai nou, Craciun Adamescu trasmite mesaje de genul: ii fac eu pe astia, nu ramane treaba asa, ma ocup eu personal si alte expresii tipice unui cadru universitar…cu doctorat!

Pentru ca suntem la rubrica Morse, imi permit sa-i trasmit si eu, in nume personal si a altor colegi si prieteni (multi) urmatoarele repere: Fie omul cat de mic, dupa-masa doarme un pic! Sau, cu rima in metru antic – asta nu se invata la drumuri forestiere – inca una: Daca doi sau trei iti spun ca esti beat, te duci si te culci. Daca doi sau trei oameni demonstreaza ca esti prost, atunci ameninti. Vorba slugii tale: Gura bate contul. Acestea fiind spuse, ii doresc dlui Craciun Adamescu, zis Butelie, zis Televizor, multa sanatate si putere de munca.

Sa cante muzica, maestre!

3 Răspunsuri to “Craciun Adamescu ameninta!”

  1. Mircea Opris Martie 3, 2010 la 9:37 am #

    Eu unul confirm ce ai scris in text. Parerea mea e ca trebuie lasat sa se exprime liber, chiar si sa ameninte. E in defavoarea lui si in favoarea ziaristilor pe care ii vizeaza. Surpriza domnului Craciunescu si a „consultantului” sau Dinu Barbu va fo ca nu ne mai aflam demult in padure, singuri, ca prin anii ’90. Exista niste oameni la Bruxelles si HAga care ii pot trage de urechi. Si asa va invata si domnul Craciunescu ca propria cariera politica nu tine doar de aranjamentele si cotizatiile pe la partid sau la restaurant. E obligat sa lucreze transparent. Nu o face, va suporta consecintele. Am vrut UE, avem UE si aquis comunitar. Asta ma face sa zambesc. Prelung.

  2. Bogdan Martie 17, 2010 la 12:01 am #

    Interesant,numai ca nu trebuia sa amesteci cu manele.Parerea mea…

  3. TIBERIU KISS Martie 17, 2010 la 4:52 am #

    Din păcate, trebuia! Trebuie sa fiu, pana la final, pe gustul omului:)

Lasă un răspuns

