Vanatoarea de vrajitoare

10 Sep

Asa cum era de asteptat, feedback-ul la Oastea lui Oprescu a fost unul maxim! Lista potentialilor tradatori din PSD Timis, care s-ar putea orienta inspre gruparea lui Sorin Oprescu-Octav Cozmanca, a starnit discutii la cel mai inalt nivel: telefoane peste telefoane, interventii peste interventii, justificari, scuze, zeci de intrebari si tatonari cu manta. Ce mai, mingea a circulat mai ceva ca pe masa de biliard. Cert e un singur lucru: pesedistii banateni sunt mai mult decat socati, sunt in pragul revoltei, fac sedinte nocture si pun la cale luari de pozitie, atacuri frontale si un puci de zile mari: Ne-am saturat. Am ajuns bataia de joc a unui grup de incompetenti, care nu stiu altceva decat propriile interese. Unii nu stiu unde e partidul si dau pe acolo, doar cand se da vreo functie sau ceva pe gratis. Suntem de mirul unei tari intregi. Toti au inebunit, toata lumea e suspicioasa, toti vorbesc in soapta ca sa nu apara pe bloguri. O isterie generala. Astia nu au nimic in comun cu politica, ci doar cu afaceriile si cu traficul de influenta. Atata stiu si la asta se pricep, acolo de unde iasa cascavalul. Stiti ce-mi spune sotia, seara de seara, cand ma duc acasa? Ca ma consum prea mult pentru niste lepre, care nu au facut nimic pentru mine, ci din contra, m-au sapat cu zambetul pe buze. Are dreptate… – iata un fragment din declaratia unui initiat in tainele PSD Timis.

Normal, valul de tradari care se anunta la PSD Timis – si fac acum  precizarea ca lista e muuuult mai lunga si plina de surprize, cu toate elemntele cunoscute – l-a facut pe Papa Ilie sa-si anunte venirea la Timisoara. Si-a adus si el aminte, dupa trei luni de absenta nemotivata, ca este lider de filiala si senator de Timis din partea PSD. Cu un mic amendament: ministrul agriculturii a fost la  Timisoara, scurt, acum doua saptamani, cand a convocat o sedinta largita la sediul de razboi al PSD, recte la Hotel Timisoara, imobil apartinand fratilor Marius si Emil Cristescu. In rest, liniste si pace. Inca de aseara, pe canalele obisnuite de comunicare, s-a transmis pe orizontala si veriticala ca Ilie Sarbu e foc si para pe organizatie care, chipurile, ii creaza o imagine proasta la Bucuresti si in fata lui Mircea Geoana: Am primit un telefon ca sa nu plec din oras ca vine sefu. Mai mult, sa ne pregatim de sapuneala din cauza listei cu posibili dezertori inspre Oprescu. Mai putin si ne duce la notar, sa dam declaratie pe propria raspundere ca suntem trup si suflet alaturi de PSD. Asta nu mai e partid. Asta e butic cu program redus de functionare. Am mai fost informat ca trebuie sa si regizam un mic discurs, cica unul de incurajare si sustinere. Aaaa…de imbarbatare! Parca vine Ceausescu, domne. Vreti sa va spun ceva? Eu chiar nu ma duc la mascarada asta. O sa va convingeti.

Interesant, chiar daca toata lumea stie ca dezertarile din PSD Timis vor fi unele masive, poate mai sinistru decat in oricare alta organizatie judeteana din tara, nimeni nu se agita. Pare ca toata lumea asteapta un semnal din tabara exclusilor, executatilor politic, haituitilor si batjocoritilor. Si, credeti-ma pe cuvant, tabara Oprescu e mult mai organizata, iar din punct de vedere valoric e mult peste cei de pe CD Loga 40. Foarte adevarat! Si inca ceva: nu muncesc pentru Sorin Oprescu de nici un fel. Am tinut sa fac mentiunea asta deoarece, inca de aseara, lumea a inceput sa ma felicite si sa ma tatoneze. Sau poate ca mi s-a parut, din cauza faptului ca mi-a scazut glicemia. Cine stie! Asa ca, fara panica la Hotel Timisoara, Loga, ARR , PMT sau pe mai stiu eu unde! Partea frumoasa a lucrurilor e ca, abia acum, urmeaza adevarata scindare a organizatiei: segmentarea vectorilor de imagine dupa metoda puzzle! O sa pricepeti ce inseamna asta, la momentul potrivit: 20 septembrie 2009!

Pana atunci, toate bune si frumioase: unii sunt amenintati ca, daca pleaca spre Sorin Oprescu, vor fi demascati public cu…dosare compromitatoare! Normal, altii fac sezatori la tara, unde aerul e curat si pun cap la cap hartii, informatii si materiale beton despre Papa Ilie, tocmai pentru a contracara prigoana. Alta categorie e relaxata: trece tot pe la casieria de pe CD Loga 40 ca sa-si ridice solda lunara de la partid. Si aici, ma refer strict la o parte a mass-media! Ultimii, ca de obicei, joaca tare pe bursa de la Bucuresti si Frankfurt. Evident, pe banii de la privati, ca doar nu o jongla cu salariile de functionari publici. Pana la urmatoarea postare, va pup pe toti. Chiar si pe prietenul meu cel mai bun, Craciun Adamescu, care nu vrea sub nicio forma sa se impace cu mine, desi toata lumea vrea linsite. Pacat. Sunt trist. Mi-ar fi placut sa strang o mana vasnica de padurar cu doctorat si plin de…dividente! Cu domnul Radu P. Toanca nu mai am nimic, nu am avut nimic si nici nu o sa mai am ceva de impartit: a fost fair-play, a recunoscut ca statul pe la mese ii face rau si ii circuiteaza materia cenusie, asa ca l-am inteles. Raducule, multumesc pentru tot. Bine ca nu a iesit cu virgula. Cat despre restul echipei Oprescu, ce pot se le zic: ne vedem pe 20. Tot acolo!

UPDATE: N-am crezut ca anul asta am sa prind doua nopti la rand, de panda, la Cramele Recas. Una a fost in iarna, cand era cat pe ce sa fiu…arestat, la ordinul lui Papa Ilie, iritat de faptul ca imi faceam doar meseria. Nu o sa va vina sa credet, dar acum, la 20.30, in data de 11 septembrie a.c., sunt tot aici…asteptandu-l tot pe Papa Ilie. Pe Godot il cauta in zare, altii. Acum nu ma mai aresteza, ca nu poate. Nu-l mai asculta nimeni, in afara de doi-trei popandai de stepa sau dinozauri de campie.  Si vine sa le spuna cum, pe 27 septembrie a.c., Mircea Geoana va fi relansat pe orbita, tocmai pentru a transmite un semnal in forta concurentei. Hai ca asta-i buna! In plus, mai am un motiv pentru care sunt aici, la Recas: vreau sa vad cine o sa fie ala care suteste sticlele de vin, care raman pe mese, dupe chermeza. Acum doi ani a fost Cracea – ala despre care Ilie spune ca are fata de minoritar care pune burlane -, asa ca pun pariu ca anul acesta nu va mai…ascunde navetele. Si daca-i cleptoman?

14 Răspunsuri to “Vanatoarea de vrajitoare”

  1. crocodilul Septembrie 11, 2009 la 8:15 am #

    Betiva de Aurora Margean si „barbatul” Lia Lucia Epure au lasat urme in educatia lui Toanca.Stie sa dea si inapoi.

  2. Marius Septembrie 11, 2009 la 5:23 pm #

    ASEARA LA BARUL DE PE STRADA LIDIA SORIN GRINDEANU S-A INTALNIT CU PRESEDINTELE ORG DE TINERET UN ANUME SIMONIS ALFRED PT A IL MPUNE IN TEMA CA S-AR PUTEA SA-L SUSTINA PE SORIN OPRESCU! MARE CURVA ACEST GRINDEANU. CUM A VAUT CA BOJIN , MATEI SAU ANDEA AU TRECUT DE PARTEA LUI OPRESCU LA APELUL LUI COZMANCA HOP SI EL.

  3. TIBERIU KISS Septembrie 11, 2009 la 5:38 pm #

    …ma indoiesc! Profund!

  4. Romulus Septembrie 11, 2009 la 6:19 pm #

    PROFUND! Dar adevarat domnule KISS. Eu locuiesc in Fratelia si aseara am vazut KUGA-ul de servici parcat in fata barului AWA de pe Lidia, trec pe acolo aproape in fiecare seara dupa ora 22 (asta imi este serviciul).
    Localul acela, am inteles de la un coleg de cartier, ca e tot al unui membru PSD – presedinte al organizatiei de tineret – ce i-a luat locul fiului lui.
    Si acum ca sa confirm cele spuse de Marius mai sus voi face si legatura dintre moment, loc si persoane. Intr-un moment tot mai dificil pentru partid (tradari care mai de care – asta spune presedintele de zona) si viceprimarul se gandeste ca trebuie sa schimbe barca (e normal ca informatiile trec pe la cei de sus prima data). Dar nu este acceptat dincolo decat daca isi asuma implicarea si aduce si rezultate, de aceea e normal sa contacteze presedintele de la tineret (tinerii duc greul campaniei). Asa ca aseara a avut loc discutia dintre cei doi, locatia fiind cea mai accesibila si discreta, fiind un bar de cartier. Suna conspirativ, dar e adevarat.
    E firesc sa se intample asa si astia sunt oamenii in politica. Cine-i crede ce spun pe la sedinte sa mearga dupa ei, noi ceilalti suntem liberi sa alegem ce vrem si la momentul potrivit vom face alegerea corecta.

  5. Sibilla Septembrie 12, 2009 la 3:26 am #

    I-auzi raspopitul mitoman cumse da el de…coios :
    „Nu ne influenteaza cu nimic candidatura lui Sorin Oprescu. Noi avem un partid puternic, mare, structurat foarte bine in teritoriu si nu ne impresioneaza candidatura lui Oprescu sau a altora”, a declarat Ilie Sarbu.
    http://www.ziare.com/actual/alegeri-prezidentiale-2009/09-11-2009/ilie-sarbu-psd-nu-este-impresionat-de-candidatura-lui-oprescu-883480
    Cere cu insistenta metoda menghina, si am o premonitie ca i se va aplica 🙂
    stima si respect, d-le Kiss,
    Sibilla

  6. TIBERIU KISS Septembrie 12, 2009 la 5:04 am #

    Partid puternic? Foarte bine structurat in teritoriu? Asta-i cea mai buna gluma pe weekend. Sarumana Sibilla.

  7. TIBERIU KISS Septembrie 12, 2009 la 5:05 am #

    Raman la aceeasi idee…profunda! Sunt convins ca sitit sa cititi printre randuri, domnule Romulus.

  8. Alin Septembrie 12, 2009 la 12:15 pm #

    Sugestiv filmuletul. De aici si intrebarea: Oare padurarii cu doctorat stiu sa rezolve cubul Rubik?

  9. TIBERIU KISS Septembrie 12, 2009 la 6:30 pm #

    Da, stiu sa si rezolve, evident, sub forma de intrebare: who the fuck is Rubik? Si asta pentru ca rubik-ul nu e monda cu circulatie internationala! QUAD!

  10. lotofstardust Septembrie 13, 2009 la 6:48 am #

    aşa cum i-am spus si lui nastase 4 case bombonel, scrii prea mult, de aia nu te voi citi, iar daca te voi cunoste, personal, probabil ca nici nu voi asculta ce spui, deaorece, probabil ai limbarita.
    have fun!

  11. TIBERIU KISS Septembrie 13, 2009 la 2:01 pm #

    …o tara liberă!

  12. Petoanca Septembrie 14, 2009 la 6:32 am #

    lotofstardust asta se baga in seama aiurea, stiu cine e: un frustrat!

  13. TIBERIU KISS Septembrie 14, 2009 la 8:17 am #

    Fiecare cu pălărie lui!

  14. gerald Octombrie 9, 2009 la 7:52 pm #

    complet gresit .patronul barul de pe lidia sunt eu ,nu are nici o legatura cu nici un partid politic ,si sunt unic actionar, oameni pot avea cunostinte in zona
    nu fac intalniri in incinta barului meu

Lasă un răspuns

