Capcaunii PSD Timis

4 Sep

Desi din punct de vedere jurnalistic, nu se incepe fraza cu un citat, jur, ca de data asta, nu ma pot abtine sa incalc reguliile, in conditiile in care altii violeaza legea. Fara prezervativ, ca asta costa banii si au arici la buzunare: Credeti-ma, simt ca o iau razna. Eu sunt un om de bunsimt, dar ce fac Craciun Adamescu Radu P. Tonca depaseste orice limita – bani, bani si numai bani vad, chipurile ca le cere Papa Ilie. Ba ca Bucurestiul, nu are bani. Ba ca pedelistii dau de zece ori mai mult decat noi. Eu am un rahat de salariu si am cotizat la greu sa obtin pisatul asta de functie. Chiar renunt, in curand. Nu vreau sa ajung la puscarie din cauza acestor capcauni. Cu dumneavoastra nu am voie sa ma intalnesc. Daca cine ne vede impreuna, cu siguranta voi fi chemat si facut praf la sediu, desi ne cunoastem de 15 ani. Cu domnul Raducanu, mi-e si jena sa dau ochii. Daca l-as intalni pe strada, as fi nevoit sa-l ocolesc. Ar fi razboi planetar, daca as da ochii cu dansul. Mi-e greata. Astia au inebunit de tot. Repet, in afara de bani, nu-i mai intereseaza nimic. Nu inteleg de ce nu dau ei, ca au de unde. Au declaratii de avere, care frizeaza orice milionar american. Si tot noua ne cer sa cotizam la norma, la luna si dupa interese – aceasta este declaratia, cuvant cu cuvant, a unui director de serviciu deconcentrat in Timis.

Daca, de cele mai multe ori, textele mele au accente ironice, credeti-ma, ca cel putin de data asta, m-am ferit de asemenea elemente stilistice. Declaratia de mai sus, chiar apartine unui om disperat din toate punctele de vedere. Si nu e singurul! Fara doar si poate, citatul de mai sus, spune absolut tot despre…goana dupa lovele a noului cuplu din PSD Timis. Chiar daca exista o falie evidenta intre organizatie municipala si cea judeteana a PSD Timis, cand e vorba de stransul recoltei, nu mai conteaza animozitatile. Cert e ca aceste personaje publice stiu bine sa numere si sa invarta actele, chiar daca nu au absolvit cursuri de contabilitate, astfel incat totul sa capete o aparenta de legalitate. Partea frumoasa a povestii e ca unii dintre victimele acestor capcauni, au povestit despre invazia hoardelor…exact acolo unde trebuie si unde e necesar.

Apropo de servicii, unii din tinerii corifei ai PSD Timis, nu mai contenea, recent, sa afirme: Aia scriu, eu corectez! Ce gogoman! Oricum, am convingerea ferma ca, cat de curand, acest functionaras infim, va scrie dupa dictare si se va corecta, tot acolo…unde trebuie si unde e necesar! Poate uita ca viata i-a dat experiente ciudate, puls maxim si transpiratii abundente. Doar a  sunat ca un disperat la Bucuresti, la adevaratul lui Tetel, ca sa ceara o gura de oxigen si oprirea unei perchezitii. In biroul sau! Vizavi de alt papagal, consilier al gogomanului de mai sus, care toata viata lui de kakao, s-a visat procuror/procurator, nu pot decat sa spun un singur lucru: zgomot, zgomot si iar zgomot! Nu demult, ii susura in urechi gogomanului ca un onorabil cetean al Timisoarei, care a scos PSD Timis din buda ani de zile, ar fi…ofiter acoperit al DGA Bucuresti. Papagal ai fost, papagal ramai. Ia huba-buba si du-te p…mea cu duba. Stii bancul cu guma? Intinde-o! Citat din clasici in viata. Astia doi, la fel ca si capcaunii de mai sus, nu stiu decat lovele. Iata un alt citat relevant, rostit din picioare, la fiecare sedinta intima de masaj cerebral de la CJ Timis: Bani, bani, bani! Ne trebuie bani! Arghirofili cu carnete de partid. Niste tarani de Dinu Sararu.

Doresc, din nou, in aceste vremuri de restriste sa multumesc corespondetilor mei din Dumbravita (de langa hotelul in constructie), Varias (de langa zidul bisericii si din pensiunii, construita cu fonduri europene), Comlosu Mare (din centru), Carani si Sandrei (de langa moara cu sechestru), Ortisoara (fondul de vanatoare Cocorul si pe unde trece autostrada), Sandra (tocmai de la pesiunea lui Cioraca) si evident Cramele Recas, unde Papa Ilie nu a emis o (P)Bula, ci a rostit memorabilul ordin catre SPP-isti, dupa modelul idolului sau cu ochelari Yves Saint LAurent, profesorul CV Tudor si nu Michael Jackson: Kiss e afara. Arestati-l! Nu sunt convins ca am scris corect verbul la imperativ. Am mari dubii pentru ca observ ca unii se incapataneaza sa reinventeze imperativul. NU va alaturiati lor, ca o luati razna si-l agresati pe profesorul de limba romana!

12 răspunsuri to “Capcaunii PSD Timis”

  1. Radu Moldoveanu Septembrie 4, 2009 la 12:13 pm #

    Poi, Domnu’,si eu am povestit cu trebuie si necesar la cererea si propunerea unui clasic in viata, chiar cind ma cauta un distins prieten sa imi afle numarul, da’au spus ca n-au voie sa se ia de ai mai mari, si daca m-as face turnator(ceea ce URASC cel mai mult)-io zic,io ma judec. D-aia va tot intreb:care e finalul?

  2. TIBERIU KISS Septembrie 4, 2009 la 1:37 pm #

    In acest caz, finalul e…apocaliptic!

  3. Miclaus Septembrie 4, 2009 la 1:51 pm #

    Pai asta merita acest individ. Cum a ajuns el pe functie? Pe criterii politice sau de competenta? NU. A ajuns pt ca a cotizat. Acum sa cotizeze in continuare la Adamescu.

  4. Radu Moldoveanu Septembrie 4, 2009 la 2:19 pm #

    Dau obere la toti oltenii din Tm daca e cum spui tu:TOTI moldovenii smecheri din Tm ajung la mititica. Unu-i la mall sef :)))

  5. TIBERIU KISS Septembrie 4, 2009 la 8:18 pm #

    …a fost pe-acolo, deja. Si mă indoiesc ca va mai ajunge. In plus, nu cred ca merita, acum. Sunt alţii mai ceva ca generalul!

  6. TIBERIU KISS Septembrie 4, 2009 la 8:21 pm #

    Si când te gandesti ca toată politica din Romania se rezuma la verbul…a cotiza. Trist ca toti politicenii, şefii de instituţii publice au ajuns…cotizanti. Ca sa dai, tre sa ai. Ca sa ai, tre sa iei. Si când pui mana, te iau alţii din casa. Se merita?

  7. Sorin Oprescu de Timisoara Septembrie 5, 2009 la 4:43 pm #

    TK,cum iti mai merge,sper ca bine.
    Iti multumesc ca ai curajul sa scrii despre mizeriile lui Craciun Adamescu si a lui Papa Ilie alaturi de Sorinel.
    Din cate am inteles,daca nu ma insel,vei primi un material video+audio in care scumpul tau Adamescu incaseaza o suma frumusica si promite in stanga si in dreapta un post.
    Partea faina a acestei discutii este ca Cracanel mentioneaza numele lui Sorinel si spune ca nu mai are nevoie de Ilie.
    In anexa acelui material am inteles ca vei primi si o scrisoare din partea a 11 organizatii din PSD Timis care cer demisia intregii conduceri pentru ca au vandut posturile din descentralizate.

  8. TIBERIU KISS Septembrie 6, 2009 la 6:46 am #

    Vad ca esti foarte bine informat. Cine stie: poate ca le primesc, poate ca le am sau cine stie, poate ca o sa fac niste copii si o sa le trimit la toate redactiile de stiri din Romania. Asta, dupa ce ma satur de exclusivitatea acestui subiect! Abia atunci o sa dau si lista cu…sponsorizarile pentru functiile de la deconcentarte! O sa fie o nebunie. Si, ca sa-ti raspund la intrebare, imi merge foarte bine. Mai bine decat si-au inchipuit unii! Oricum, era PSD Timis s-a incheiat. Urmeaza o noua ordine! Una fireasca!

  9. Mihai Septembrie 7, 2009 la 5:42 am #

    Nu mai dureaza mult…Rezistenta e tot mai mare. Lipseste doar o scanteie si atunci vor lua „foc” organizatiile. Atmosfera creata de Sorinel Pustiu, Cracea si Putoanca e tot mai insuportabila. Efectiv trateaza partidul ca pe mosia lor ameninta terorizeaza! In curand, domnule Kiss, o sa fiti cautat de si mai multi lideri PSD Timis obligati sa se ascunda prin tufisuri pentru a discuta intre ei si speriati de acesti 3 lachei. Nu uitati: principalul vinovat de batjocura la adresa partidului este papa Ilie alias „Asta-i viata”! La Bucuresti se stie tot. papa Iliutza nu mai are nici sprijinul lui Geoana cat despre Nastase si ILiescu astia il asteapta de ani de zile la cotitura! La cat a tradat asta….

  10. Sibilla Septembrie 7, 2009 la 7:42 am #

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/09/07/premiantii-de-succesuri-ai-natiunii-editia-i-gala-decernarii-premiilor/
    Mocioalca va purta doliu dupa raspopit… vaaaiii, saraciiiii… :)))
    respecte D-le Kiss,
    Sibilla

  11. TIBERIU KISS Septembrie 7, 2009 la 8:15 am #

    Sibilla, nu mai e mult pana vineri. Fa cu rosu in calendar. O sa bubuie PSD Timis, in frunte cu fratele nostru Ilie.

  12. TIBERIU KISS Septembrie 7, 2009 la 8:17 am #

    Semnele sunt tot mai evidente. A venit, in sfarsit, vremea socotelilor. Noi stim sa calculam, unii au impresia ca matematica se rezma doar la tabla adunarii! Povesti, Carlos. Tic, tac, tic, tac…

Lasă un răspuns

